loading...
جدیدترین های نت
پریسا بازدید : 1044 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (1)

شعر و تكست آهنگ جونم واست بگه از شهاب تیام

 

.متن آهنگ جونم واست بگه از شهاب تیام | نيو 4new.rozblog.com


متن آهنگ جونم واست بگه


افتاده نگاهت تو چشم عاشقم

شک نکن هنوزم شبیه سابقم

شک نکن هنوزم می لرزه زانوهام

وقتی که بخوام من کنارت راه بیام

این منم که مستم مست و خراب تو


دوست دارم بدونم چیه جواب تو

دوست دارم بدونم تو با من هستی یا


اشتباه گرفتم تورو با اون چشام

وقتی تو چشات زل زدم نشستم

حس می کنم تو  دنیای دیگه هستم

منم دوست ندارم کس دیگه رو ببینم

روی هر چشی چشامو بستم

جونم واست بگه بگه رک و راست

تورو می خوامت یه جورای خاص


می خوام بگم بذار بگم نشی بی احساس

جونم واست بگه بگه رک و راست


تورو می خوامت یه جورای خاص

می خوام بگم بذار بگم نشی بی احساس

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,194
  • بازدید ماه : 2,606
  • بازدید سال : 10,765
  • بازدید کلی : 351,500